good girl, bad girl

När mitt liv fick en drastisk vändning, jag var inte längre singel, jag sa upp min lägenhet, sålde alla mina grejor och flyttade till Stockholm, tänkte jag slå på stort och bli nyttig också. Eller jag Bestämde att jag och Fredde skulle bli nyttiga tillsammans. Byta ut ljust bröd till mörkt bröd, äta mycke fullkorn, promenera morgonpromenader, inte äta godis osv... Ja, han är faktiskt jätte duktig. Käka mer sallad än vanligt, byter ut pasta mot bulgur medans jag.. Sitter här vid datorn, käkar vitt bröd med potatissallad på och dricker avslagen påskmust.

...dock så fick det bli mörk choklad ist för ljus Lindor- choklad.

Det är GOD karaktär mina vänner. Jag är så Stolt över mitt misslyckande !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback