fredagkväll

Tog en liten promenad mot Fredde ikväll. Han slutade kl 20. Jag njööt av varje sekund ute denna kvällen. Ljummen kväll, 16 grader varmt, uteserveringarna var fulla av både alkohol och människor, det luktar grillat blandat med parfym och cigaretter, mycke folk är i rörelse, vissa är mer lulliga än andra. Åh, försommar hej hej, försommar! Känslan var densamme som en kväll på havsbadet en PDOL-helg.

Vi gick och köpte Ben&Jerrys på 7-Eleven sen traskade vi till ett italienskt hak och köpte hämtmat. Kycklingsallad för mig och Oxfilépasta för F.

Nu är sängen nära, och imorgon ska jag ha pressar-tävling med topless-bruden på bakgården. Idag solade hon fr.m solens uppgång till solens nedgång, så jag får ett tufft motstånd! ;)

Puss, natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback