en stycke nunna i riddarhjälm, tack.

Goder afton, goder afton både herre och fru.

Idag var jag king på jobbet och allt gick väldigt bra. Jag var lite vilse i pannkakan men tur att man har näbben med sig så man kan fråga sig fram ! :)

Ikväll ringde Kattis och frågade om jag skulle med ut och röja. Min första tanke var Ja, shit vad nice, I´m in, min andra tanke var Nej, fan, no money, no cry och mitt slutgiltiga svar var i mitt nästa liv. Jag har lovat henne att följa med ut i gayklubbsvärlden, om inte kväll så får jag gå all in en annan gång. Har besökt gayklubb i Göteborg vid ett tillfälle tidigare och det var minsann en... upplevelse!

Idag såg jag för övrigt två skumma personer påväg hem från jobbet. Först kom, till synes, en fullt normal tjej och cykla förbi. Det som var märkligt var att hon hade en riddarhjälm på skallen. Sedan kommer en nunna och går. Ha ha. Jag säger ju då de. Stockholm alltså.

Nu är jag hungrig, igen, och jag trycker i mig en halvliter osötad pissljummen nyponsoppa som smakar geggväck och lyssnar på Laleh. Fredde ligger i soffan och kikar på Mumien. Jag hade lovat en mysig kväll. Dock på tumanhand.

Nåja, gör något annat you hear, sitt inte vid datorn och bloggläs! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback