dag 1 på nya jobbet

First day at school. Inte riktigt, men first day at new job. Gick som fisken i vattnet. Hoppas bara kommande pass är lika bra, för de känns som att jag kirrar detta.

Nu är jag tröttis efter mycke ny information, intryck och storhandling. Jag beställde hemmalagad potatismos och panerad firre till middag. Nyttighet nyttighet. Dock blir det hallonpaj i kväll men vad göra ;P

Nu har vardagslivet kommit även till Stockholm och hey, vardagslivet är minsann densamme i Skellefteå som Stockholm.

På Tisdag kommer sys, och jag längtarrr! :)

Tjaao

Kommentarer
Postat av: Erica

Vi fick kortet idag, känns bra att veta att vi är VÄLKOMNA when ever we want. Och du, Cruella DeVille lär göra sällskap 80mil. Jag tar resten på telefon sen. Blä.

Postat av: Jenny

Undrar om det kan vara så att du börjat på samma företag som min käre bror vickar åt? :)

2009-04-11 @ 19:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback