Bowling på Tyresö

God morgon.
Idag har jag ont i ben och fötter, igen. Slappar-lördag, here I come.

Igår var en väldigt trevlig dag. Först en tripp till Kista med Linda och Cat, hem och laga middag till Fredde sen åkte vi ut till Tyresö och hälsade på
Linda och Stoffe. Vi bjöds på vin i en timme innan vi gick och bowlade. Jag var sämst och fick hela 7 poäng i första serien, haha. Men skoj var det. Sen gick vi tillbaka hem till Stoffe och spelade Rock Band och drack vin. Så jäkla skoj. Jag började garva som ett cp när jag tittade runt på de andra och såg hur insatt vi alla var i vår roll som bandmedlem! Påvägen hem somnade jag stenhårt.

Nu ska det tvättas i stora lass och bara njuuuta i mina mysiga myskläder. En Lördag som behövs.

Ha det så skoj ikväll på Hotte, kära vänner! :) Önska jag var däääär.

Puss!

  
  



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha dom fina bilderna tackar jag för..! hmpf! :P



Hade gärna haft på film när vi satt här och lekte rockband haha..vilken syn. Men vi var ju bäst!

2009-04-19 @ 20:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback