bort hår, bort !!!!! Hem Carro, hem !!!!

Står framför spegeln. Plattar håret. Blir tokig på mitt hår. Tar fram Fredriks papperssax och klipper av det. Okej nu ska vi inte vara överdramatiska här.. Men jag klippte det.. och upp.. klippte upp alltså... Och ni får ingen bild på det heller, för det var fult före, och det är fanimig inte fint efter. Whatever!!

Jag viiiilllll heeeeeeeem på `markna´n `som bara den.
Jag hittade en låt som påminner om Norsjö av någon anledning. Det är väl bara där man lyssnar på sån musik :) I like it, bara därför.. HEM HEM HEM!


Kommentarer
Postat av: jillbacill

Kom HEM HEM HEM!

2009-04-10 @ 15:17:02
Postat av: Sessan

Saknar dig bruden! Blir ganska sugen på att hälsa på dig när jag ser alla sköna bilder...men har inte riktigt råd för att vara ärlig. Sucks! Kram! =)

2009-04-15 @ 19:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback