a day on my own

God Morgon. Uppe med tuppen I was. Omöjligt att somna om när Fredde gått tillj obbet så i vanlig ordning la jag mig i soffan och tittade på VAKNA! med The Voice.

Nu har jag tagit en långdusch och är redo för sminkeriet. På en stund ska jag hoppapå T-banan in till stan och luncha med
BettanSTHLM Kaffe med Mjölk :) Kanske gå via Feet First och spana in skor. Sist jag var där såg jag ett par halvklackade gladiatorsandaler som dock nästan var slut men de skulle få in fler. Kanske har de kvar denna gången ! :) Tur att det är så BILLIGT.

Idag gör solen sig ett försök till att skina men det går inte fullt lika bra som det gjorde igår.

På vägen hem ska jag nog passera Lager Hause och kika om en badrumsmatta.

Laters! :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vill också bo i sthlm..jag är less på skellefteå nu efter snart 8år!! Ta ett serious talk med min blivande man att vi också ska flytta ner. Han vet inte vad det vill säga att systrar bor ifrån varandra (dock skulle jag sakna ma,pa,robert,mofa,famo och närmaste släkten nå fruktansvärt) men de skulle vara värt de.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback