20 sekunder, underbart men... onödigt.

Man promenerar bort till ST Erikshälsan, smått stressad eftersom jag hålle rpå med tvätten och förväntar sig att det ska gå fort. 45 min väntetid och när det blir min tur tar det lika långt tid som att säga " Du är frisk!" sen får jag gå. Jaha.. Varför är man anträffbar på sin telefon när man ändå kan gå i stress, vänta länge för att få höra tre ord. Nåja.

Påväg hem tog jag en sväng om på Coop med. Köpte diverse och en skvallerblaska. Planen är att sätta sig nere vid vattnet på en båtbrygga och sola. Men i vanlig ordning såär det väl mycke tänk, lite verkstad i mitt liv ;)

Eftersom många påpekar att "luncha" och "ta en take-away latte" är så Stockholmskt så kan jag ju inte vara sämre. En latte+bulle från 7-Eleven i ena handen och en Coop-påse i andra.;)

God Eftermiddag Stockholm!



Kommentarer
Postat av: Erica

FAKK JOOOO!!! Här har det varit snökaos idag, -2 grader och ett allmännt HELL. Jag hoppas verkligen att jag får ledigt den 15/4..än så länge är det bara den 14:e fixad. Vi får se..

Postat av: Anonym

sv: Oj.. still? Ajaj. Hoppas Hoppas. Du står i min almanacka :)

2009-04-03 @ 14:43:07
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback