Utmanad av Sandra!

Jag har blivit utmanad av Sandra att berätta sju smaskiga saker om mig själv... Om det är så smaskigt vet jag dock inte :)

Reglerna är följande:
  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.


1. Jag är ganska lömsk ;)
2. Jag har en faslig fobi för att åka nerför i rulltrappor. Dvs hjärtklappning
3. Jag har pussat en kamel
4. Det finns en kille som jag kommer att Älska forever and ever.
5. Jag har hamnat mitt i ett skottdrama i Turkiet. Vi blev fast i taxin.
6. Jag har blivit kysst av en känd artist ;) (Uäh..)
7. Jag och min barndomskompis brukade röka gräs när vi var små. Dock inte sånt som klassifieras som droger.


Jag utmanar Xtina, Amanda, Tina, Johanna och Santa


Kommentarer
Postat av: Santa

förlåt. men jag är verkligen ingen fena på sånt där m svar på utmaningar. Men forts du, jag tycker det är roligt att läsa iaf :D hehe

Postat av: Anonym

sv: HIHI!;)

2008-10-29 @ 19:05:36
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback