"riced!!!!!"

Jag fick en heldag med Sandra igår, lovely! Helt spontant körde jag till Norsjö med henne kring 10-snåret för att se seriepremiären för elitdamerna i Volleybollen. Dom vann och det var ju en lysande start på säsongen och dagen.
Sedan åkte vi tillbaka till Skellefteå för att käka kinamat och dricka viiiin !
I slutändan var det jag och Sandra som satt hos mig och drack, snackade massssa roligheter och så var det en liten händelse som vi är bara tre om att veta ! ;)

Sen utgång, Balzac. Vi fick sällskap av två trevliga grabbar sen kom Johan och Roger. Så kvällen blev långt ifrån fyskam.

När Tina kom hem, kring tre-snåret, så hade jag somnat men jag hörde i min dvala att hon stod ute på gården och snackade i telefonen, då de kom två killar och sa " Är Carkan hemma? "  " jo, men hon sover...."  "..blabla... Vi ska in...blabla..Kevin...."  " Ja, men hon sover !!!" Och vilka dessa var är ännu ett mysterium..!?

Nåja, mysdag idag for the wiiin!
Filmmys och bara slappning ! Tina är min inneboende även ikväll, mys pys!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback