En förbannad lista !

De som läser samma blogg som jag gör (ex. Erica L ) lär märka att jag koopar dennes listor var och varannan dag! Sorry I.K.G, Jag är en förfärlig snattare! :)

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
2

Vilken svordom använder du mest?
"Ffffuuck..."

Äger du en iPod?
I doddelidoo

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Oj så olika. 5:50, 7:00 eller inte alls

Hur många resväskor äger du?
1 stor+ 1 liten

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica i alla former

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Ta. Lycka till att få med mig på bild :)

Vilken var den senaste filmen du såg?
hrrrm.. SATC (igen)!

Har någon av dina vänner barn?
Jaa, Lina (Angelica, Casper) Kim (Alex) och snart Santa :)

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Hur mkt vinner jag? Blir nog massa hemgrejer, kläder och reskassa

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jorå, syrran är duktig på det

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
O´boy is the shit

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
hm.... nä de är ju bara tisdag :s

Använder du huvtröjor?
Vid mysigare tillfällen eventuellt

Kan du vissla
Ooom jag kan.

Vem var den senaste som ringde dig?
Guess ? Mami

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
De hoppas jag inte, men det finns de säkert de som gör ! :/

Tittade du på tecknat när du var liten?
Jajamen, alla möjliga sorter.

Hur många syskon har du?
2, syster och brother ("from another mother...")

Vilken film kan du alla replikerna till?
Iinte en enda

Äger du några band-t-shirts?
Nixpix Carola-tshirt men den åkte i sopan för säkert 10 år sedan

När flög du senast?
Förra maj :/

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4 + en pall

Läser du för skojs skull?
Joovars...

Pratar du några andra språk?
English, deutch

Diskar du din egen disk?
Fiskar jag mig egen fisk? Svar nej. Disk, svar ja.

Har du gråtit offentligt?
Stämmer! Oftast med lite förtäring någon timme innan.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Inte exakt alltid

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Tattoo, de kommer. Piercing, har

Har du några tatueringar eller piercingar?
4 i Öronen, 1 i näsan

Kan du kasta macka?
Hell yeah

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Jodå. På rätt ställe och rätt motiv så..

Har du en blogg?

Mm:) Den börja ha några år på nacken

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partners?
Humor, framåt, omtänksam

Gillar du din boendesituation?
Love it. Hade kanske önskat lägre hyra och större lägenhet men de kändes ganska orimligt.

Vilken är din favoritfrukt?
Vindruvor & mandarin

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Något sånär..

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
22 ( 10 december yaay )

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Hmm... någon som läser min blogg!

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Hur? De enda jag vet är att de pendlade mellan Evelina, Jennifer, Rosita, Agnes och Carolina.
Dock så blev syskonskaran tilldelade kungligheters namn i andranamn, de tycker jag är ganska coolt :) Men hade jag blivit döpt idag hade jag hetat Angelina (doh..)

Gillar du senap?
Apropå namn...?

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Med en snygg fallskärmshoppare baki mig? Ska fundera på det..

Sover du på sida, mage eller rygg?
Mage oftast

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nix

Tycker du om att krama folk?
Rätt person, massor :)

Skulle du säga att du är trendig?
När jag har tid & rätt tillfälle... Jaovars.. Eller?

Har du en digitalkamera?
Yes, en smått förstörd efter förra årets hårda festande. ( Några ciderduschar..)

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Jag hoppas att jag hade varit snäll och avböjt på något vis, men jag skulle förmodligen fega och skylla på att jag hade någon annan eller så...

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Ehm.... Ingen :/

Vad är du allergisk mot?
Kiwi & Mange

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Aldrig hänt nej

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Leon & Havannah (eller Jasmine eller Bianca)

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Breathing your love med Kat Deluna & Darin



Dom är ju roliga, dessa listor! ;)

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag är alltså en väldigt elak syster förstår jag!! Nåja..va ju ändå ett tag sen jag sist kallade dig lat. Tack för att du håller upp mig. Puss

2008-10-21 @ 17:26:21
Postat av: Anonym

sv: syskongnabb behöver väl inte vara elakt heller !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback