stoooooooop screeaming

Idag tog jag en tripp in på Ticket. Snicksnackade lite med Gloria och Cilla. Efter att ha kikat lite prisuppgifter till LPA så bjöd jag in mig själv på en fest me de två. De snackade om nå Halloweenfest, om det var en inbjudan det vette fan, men dom kan räkna med att jag kommer inklampandes med en vinare vid specifikt utvalt tillfälle! Helt oinbjuden. Anyday. Hur som haver. Cilla, you never know when...

Efter detta upplysningsmöte så hamnade vi på Pompei, närmare bestämt en Dagens.Fläskfilé, potatisgratäng och tzatsiki.Tack för den. Sen väntade jobbet!

Nu ska jag försöka sova men de har inte mina grannar. Än en gång är det en högljud orgie vägg i vägg. Men fan heller, nu får dom ge sig. Noot okey ! Banka i väggen, here I come !
Fast arga lappar är underskattade. Borde koka ihop en smaskig sådan.

" Ska jag ge er mitt arbetsschema så ni kan time:a in eran sexytime när Inte jag är hemma så behöver jag inte vara delaktig i era makalösa orgasmer? Eller kan ni bara försöka hålla ert sexliv på en nivå som stannar mellan Dina 4 väggar? Eller ska jag hälsa så glatt till Jocke från er? "

Kommentarer
Postat av: Frugan A

Hormonerna???

2008-10-17 @ 00:10:53
Postat av: Anonym

sv: Dom kan inte ens stava till s-e-x ! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback