Skön dag

En söndag utan bakishet igår. Det kändes kanon. Så jag och Kevin tog mössa och vantar och åkte till Öhn i Ursviken för en promenad runt älven på förmiddagskvisten. Efter det hälsade jag på brorsan och frugan och fick lunch.

  Min kära gay-hund..


Sen åkte jag hem och tog en powernap. Som vanligt, de få gånger som jag tar en p-n så plingar Sessan på dörren. Hon lyckas alltid träffa mina p-n´s! ;D Hon bjöd över mig på middag och efter den plockade vi upp Kicki och Martyparty och tog en fika på Ainas. Sen kom Valle förbi en sväng och snacka skit, sen var det sängläge som gällde. (Alltså sova......)

 Kak-banan Kicki, kak-banan !!!!!!


Idag jobbar jag heela dagen! Och hela veckan...!

  My love ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Frugan A

precis som Börge

2008-10-06 @ 16:24:35
Postat av: Santa

sööt-Kevin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback