Sagornas värld

Igår åkte Anna till NZ. Via London och Hong Kong.
Det är ju bara för ofattbart. NZ är väl så nära sagornas värld man kan komma!
Hennes resedagbok kan ni
följa här



Tasman National Park, NZ






Igår kom en grabb förbi som hyresvärden skickade, för att fixa mitt lås.
Jag vet inte om han flirtade eller om han kanske bara var sådan som person men konversationen löd sådan:

Han    " Jaha, så, trivs du här?"
Jag     "Ja oja.. väldigt bra..."
Han      "Okej... men.. bor du själv?"
Jag     "Jooo, jag och hunden..."
Han     "Okay!! Så, bjuder du på en kopp kaffe kanske? Eller du kanske inte dricker hehehe"
Jag     "Hehe jo ja dricker kaffe...men.... jag har ingen kaffekokare (?)"
Han     "Hehehe, okej... men då kanske vi kan ha det innetående..;D "
Jag     "Hmm.......!!"


Bedöm själva!!! ? :)

Kommentarer
Postat av: Dr Phul

Han är helt klart homosexuell och attraherad av dina hormongrannar. Att få in en fot i din lägenhet kan betyda världen för honom. Då får han sitta vid ditt köksbord och höra ljudet av hormonpojkarna i lägenheten bredvid.

Postat av: moi

sv: där föll poletten ner, tack!! Självklart var det så. Med tanke på den enorma hormonutsöndring som görs via väggarna så är det väl omöjligt att känna sig en gnutta mer sugen än vanligt. Ses om 28 min!

2008-10-08 @ 14:33:10
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: Angelica

Han ville att du skulle ge honom ditt tele nr så ni kunde ta en fika, du tog honom med storm;)

2008-10-10 @ 03:45:17
URL: http://lindberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback