ooooch så var det fredag igen

Good morgon kära läsare!
Vaknat torrt?


Inatt sov jag som ett smäck. Förutom att jag fick ett sms halv 5, följt av ett telefonsamtal någon sekund senare ( Tack R.......!) Men vad gör det när det är en sötgris! Jag glömde berätta att natten till igår var det någon som plingade på min dörr kring 3-tiden, följt av ryckningar i handtaget. "Kicki? Brevbomb? Francis?" var mina första yrvakna tankar, sedan somnade jag om.

Idag är det tvättar-dagen och senare i e.m kommer brother (from another mother) , Sunkan, Kicki och Mandi och då blir det hämtmat+vin+pub+ att jag ska ladda upp ett antal USB-minnen med musik inför brorsans och Sunkans stora födelsedagsfest den 8 November.

Och imorgon börjar hundkursen kl 9.00 ! Spännande.. Behövligt.... Ja !

sötfan !





Vad är era planer för helgen?

Kommentarer
Postat av: böleheden

Haha inte meningen att du skulle vakna av smset, sorry ;)

2008-10-17 @ 13:04:35
Postat av: Anonym

sv: Ha ha nej nej marre det var inte ditt jag vaknade av ! ;) Jag hade en populär sms-natt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback