Jaktsäsongen är kommen

Ikväll har jag varit med Sandra och kissbastat (dvs bastat i en kissdoftande bastu)  fikat tée och smörgåsar och bara myst! Jag har en operation. Eller vi har.

Operation Carro meats new boyfriend.
Dvs jag ska öppna mina spaningsögon och bege mig ut på jakt!
Jag börja känna suget efter en (människo) love!

Någon som har en över? Tips? Hallå? VAD?

Så är det, bara att skicka över alla singelgrabbar till mig, för en noga granskning!


Nu ska jag lägga undan datorn. Verkar som att någon hellre vill ha den som underlag för att bita-sönder-mattes-favviskor-liggandes-på-datorn !

Inte okey, NOT OKEY!


Nattis!

 
 right in my face..

Kommentarer
Postat av: RelationsRut

Vad är det vi gör hela dagarna då? Ragga?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback