it !

Efter jobbet påbörjade jag min 5e bok. Alltså 5e boken som ja börja läsa lite ur och så tar jag en bok då och då. De är mitt sätt att läsa böcker. Dock så är de utspritt på alla mina levnadsår så vissa får jag nog helt enkelt börja läsa på nytt! ;)
Iaf, den superkända "Pojken som kallades det", och jag har redan läst halva. Gosh, vilken berättelse. Mitt under läsande ringde Sandra, och vi bestämde oss för att umgås ikväll. Jag hamnade i bokens värld en stund till, såpass att man glömmer tid och rum.

Vi drack tee och snackade om allt mellan himmel och jord. Även böcker, ha ha! Vad har hänt med mitt obrydda liv. Böcker hit och böcker dit, jag har fått för mycket av något, eller är de bara de att jag närmar mig 22 ?

Imorgon ska vi luncha med Kim. Guud vad jag längtar. Och lilla Alex, världens sötaste bebi!
Jag HOPPAS hon och Lina kan göra oss sällskap på lördag iaf! ;)


Nu ska jag göra ett djupdyk i Pojken igen. Den kanske läses ut ikväll!

Sov gott! :) Puss.


Kommentarer
Postat av: santa

Haha, jaa.. det var tider det då man hade grannar man kunde springa över till som kunde rädda en i både nöd och onöd ;D hehe



och jag börjar fan undra om det är vuxenåren som börjar krypa på sakta men säkert. bokmal har jag oxå lyckats bli :p fast jag är den som tar en i taget ;) tss

Postat av: Anonym

sv: minsann =) haha, du har kommit steget längre än mig ;) vad händer i helgen då?

2008-10-24 @ 11:05:02
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: Angelica

isst är boken svår att lägga ifrån sig!?

2008-10-27 @ 13:43:22
URL: http://lindberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback