Eddahallen är plandödare

Jahapp, det var mina planer det!
Jag packade min kära Ica-påse med diverse badgrejer, for till Eddahallen och kände ett stort sug efter ambitiöst motionssim med syster, efter en helg i Norsjö. Men tji fick vi, det var så jäkla stängt det kunde bli. Happ, bara att bege sig hemåt igen då! Så nu sitter jag här i sängen, precis lika ohurtig som jag var tidigare då jag iaf njöt av tanken av kvällsmotionen som ej blir av ( bortsett från Kevin-promenad)

Så nu har jag istället skrivit ett brev. Ni vet, vissa har ju brevvänner! ;)  ( Pga vissa omständigheter..)
Jag funderar på att traska över till en sötgranne och bjuda på en påse med bullar. Jag undrar vad hon skulle säga dåååååååååå? (Emma..!?)

Vad ska jag annars göra ikväll? Det vore ändå ball om Ni kunde bestämma min vardag för ett tag.
Typ...

05.00- Hoppa hopprep utanför H&M till kl...
.. 08.00- Åka med alla lokala bussar fram tills kl..
.. 12.00- Måla om Brinkenhuset i korall.
17.00- Överfalla kocken på Kriti och ta över hans roll..
21.00- Dela ut flygblad om det nya dagiset i Norsjö
24.00- Natta alla vakna män mellan 30-50 år som bor på Alhem.
02.00- Asfaltera om E4an mellan Byske och Östersund

Det är bara ett exempel, nu behöver vi ju inte vara lika tråkig som mina alternativ, ni har säkert bättre fantasi än så! ;)


Hörs vi sen? jaa det gör vi. Och nu när Blondinbella tagit blogguppehåll så ska jag ta över hennes topplacering så länge!
Jag är bara ett stand-in. En praktikant så att säga. En bloggtoppspraktikant som får 5 miljoner på ett år! Ja, så får det bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback