don´t kill the hare

Jo hallå hallå!
De senaste dagarna har jag börjat kl 7 och eftersom att jag väldigt sällan är uppe vid den tiden så har jag insett att jag är totalt ofungerande före 10. Under mina arbetstimmar före 10 har jag hunnit med att köra fel ett antal ggr, missat en korsning, snubblat i en trappa, svamlat och gäspat x antal gånger. Men de är väl så det är i livet!

Idag mötte jag upp min bigbrother på Krysset för ett flåttigt skrovmål. När jag klev utanför dörren ochs kulle köra iväg var min bil besmyckad med ett badlakan och den berömda halvstyckade keramikindianen som bodde här före mig.
Jag vet inte riktigt vad, men någon fetisch har de helt klart för denna indian!


 Usch och fy och blä vad mätt man kan bli. Efter de skjutsade jag hem brorsan till Ursviken och där blev de såklart glass och kaffe. Nu får de räcka med intag för denna dagen!

Han hade fått hem helgbilder från svärfadern hans. Jaktbilder där han slaktar en liten oskyldig lurrvig hare.
  Den där hunden kan inte ha fått sig något på väldigt länge..


Nu inväntas en bunt med brudar. Seeeee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback