clean´t !

Idag var jag ledig trots att jag inte hade räknat med det! Det var länge sedan jag låg och drog mig i sängen men i morse kunde jag inte låta bli !  Mamma och pappa var i stan idag så vi lunchade på stan. Lunchbuffé på Tatung, what more can I say På en liten stund ska det umgås på Morö Backe, hemma hos Mandi & Fluffy. Fluffy är en hund. Typ..
Han och Kevin är dock som natt och dag, så det ska bli skönt med lite omväxling någon timma! ;P



Jag Måste bara rekomendera en parfym.

 Clean Fresh Laundry.

Den luktar så gudomligt gott. Riktigt nytvättat.
Jag njuter av att lukta på mig själv för tillfället! ;P




 
799:- . Den som söker den hittar, dock ej på Kicks !





uppd.

Planen var att åka til Mandi kring halv 7 tiden. Men så fick jag detta meddelande på msn kl 17:40

Amanda | säger:

jag har kladdkaka

carkan.blogg.se säger:

VI KOMMER NU!!!!!!

Nu blev det bråttom, vi ses senare, puss heej!


Kommentarer
Postat av: Kevins dagmamma

Ja... en hund "typ" - klockrent!

VI KOMMER!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback