call me coco

Tankenför dagen var en riktigt smarrig W&R-lunch men på någotvis avslutades lunchtimmen med en lasagne i magen på Waynes. Mina smaklökar är inte fullt tillfredställda, då de var inställda på massa kyckling, vitlök och nudlar.

Nu har jag läst massa sidor ur Rickard Flingas bok "Iskallt & stenhårt- mina 20 år i Texas fängelser". Jag är nog den som påbörjar flera böcker på samma gång. För 3 år sedan påbörjade jag en bok och jag har ännu bara läst 40 sidor av den, ha ha.



Jag hade tänkt ha en ambitiös städardag idag men jag har inte ens varit lite duktig. Eller jo, jag har faktiskt dragit bort lakanet i sängen och örngottet från En kudde. Förmodligen kommer jag att sova utan sängkläder inatt bara för att jag skjuter på renbäddningen, det skulle vara en klassisk mig! :)

För övrigt så är jag en cocos. Varför vet jag inte men under en visit på Bodyshop efter lunch så blev jag upplyst om detta. Var källan till detta uttalande har fått det ifrån är ännu oklart, men hon förknippade mig med den doften. Jag vet inte om jag ska ta det possitivt eller neggativt ? ;D

Nä, nu ska jag vika ihop tvätten som hängt uppe sedan i helgen, slå igång The Voice webradio och försöka vara en duktig svensson på en ledig svenssonvardag! Dvs städa, laga middag, rasta hunden och tralla emellanåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback