brother from another mother

Ooj, vilken härlig dag det hade kunnat bli. Hade tänkt att vara iaf!
Jag jobbade mellan 8 och 12 och när jag kom hem la jag mig i soffan i 45 min och läste ur boken jag påbörjade igår, Svensk Maffia. Man får även en inblick i de stora svenska maffialigorna, såsom H.A, Orginal Gangsters, Bandidos och så. Some how så är jag rätt så intresserad av det svenska samhällets bakre sida. Inte för att jag på något sätt är en del av det, men bara få inblick i hur de människorna tänker. Vidga vyerna lite mer än bara från `orginalsamhället`! ;-D

Kring halvtvå tiden dök Kicki upp, då var det dax för en långpromenix på Öhn i Ursviken. Snacka om Saltkråkan-byn. Gudomligt charmigt promenadstråk längs älvskanten. Kevin fick springa fritt, men så kom en inlinesåkande man med stavar, vilket K inte är ett stort fan av. Innan jag hann ta fast honom så hade han tagit upp jakten, skällandes, efter denna inlinesman. Jag skrek och skrek men han sket fullkomligt i mig och sprang en bra bit bort, tills jag hörde "NNNAJ, HUNDEN!", plötsligt vände K och kom tillbaka, haha det såg inte klokt ut.

Kring 3-tiden fick jag samtal från vick-sam och blev frågan om jag kunde jobba kvällen med med start kl 16. Pahh, happ. Fine! Så de blev en snabb visit hos brother ("from another mother") och sedan jobbet igen.

Jag kom på mig själv att jag är redo för att sova nu, pyjamasad, tandborstad, avsminkad och allt. Så kollar jag på klockan, 21:32 ! ojoj!

Nåja, på återseende! ;P

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback