what a feeling..

" Mysdag! " Det var det första jag tänkte när jag vaknade i morse.
Kevin vaknade tidigt och var nödig. På med morgonrocken och foppisarna och stå ute på gården och huttra medans han borrade ner sig i snön, han älskar nämligen snö! In, lägga sig under det varma täcket och morgonprata med F en sväng, som redan befann sig på jobbet. Somnade om och vaknade kring 11. Sköön sovmorgon.

Nu är det julmusik i högsta hugg och ute skiner solen mellan trädtopparna. Snart ska vi bege oss mot Erikslid för gofika hos Kicki. Då får den rosa sötmössan åka på !

I eftermiddag kommer mamma. Då ska vi äta julmat, typ. Gottiis! Igår julstökade jag lite så de är mysnivå hög här hemma!

Nu är det dax att kika efter större lägenhet med. Man ska vara ute i god tid, det är inte tvärenkelt att hitta sig något nuförtiden! Och iochmed min ihärdiga tur har vänt till otur så kanske jag får bo kvar här med en hund och en 1,94:as grabb i flera år framåt! Det blir nog trångt! :) Speciellt för honom som slagit in en valgrav i bakhuvudet då han satt sig i soffan ( snedtak bakom..)


Juulkänslor, det skriiiker bara julkänslor runt om mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback