Victorias Hemlighet var....

Hej hallå!
Vad hände med vädret och alla plötsliga grader ?

Imorse blev det en behövlig sovmorgon. Efter uppstigning hoppade jag in i duschen och sen begav jag mig till syrran och Patrik. Vi kikade på massa USA-bilder och dom berättade om deras äventyr. Fick även min födelsedagspresent. Victoria´s Secret-boxen!

Love it. Det bestod av hudkräm (precis den jag ville ha), duschkräm, läppglans, läppbalsam, örhängen, sprayglans. Very nice! Bara för att det är USA så hade läppglanset och läppbalsamet väldigt söt smak.




Kring fem-tiden ska jag tillbaka till Getberget och bjuda dem på lussebullar.
Sen ska jag och Kicki hälsa på Martina.
Full rulle, på en riktigt skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback