Tacky Tiny!

Måndagkväll. Har precis anlänt till min bostad efter en mkt spännande (!!!) hockeymatch på TV som framför allt jag och Amanda följde HYSTERISKT besatt. Till denna enormt spännande matchen avnjöt vi en glass med jordgubbar och lite popcorn. Vi pratade om allt mellan kiss och bajs och jag gav diverse löften till mina fruar som jag bannemig ska hålla!

Keno gjorde oss sällskap tillslut. Keno är då för övrigt Kickis fågel, som jag råkade kalla för Kevin. eftersom jag och Keno aldrig direkt har hälsat på varandra så kändes det inte riktigt så bekvänt att ta det steget ikväll. Han kom i min närhet, dvs på min axel, och de ord som flög ur min gapiga tratt var "MAMMA MAMMA MAMMA MAMMA FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!" , det var det första jag kunde komma på att säga! Hm..

Nu när jag kom hem hade Tiny skrivit till mig på msn. Hon bad mig läsa
hennes blogg, där hon hade kompierat in ett jääättegammalt inlägg från min blogg. Det var ett lustigt sådant. Internt, men kul för oss drabbade! ;)

Nu sitter jag här och i mitt öra hör jag en ljuv röst av en bedårande person. Sådär bedårande att det är svårt att tycka annat än underbart om denne.

Framförhållnings-Carkan talar, på lördag blir det kalle på Annastigen!


Tunisien 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback