Lördagkvällen!

Ja, då kanske vi ska berätta lite om gårkvällen!

Den började hemma hos mig. Tina+jag+smink är en lång saga. Men kring halv 7 tog den sagan slut och fortsatte på Erikslid. Där hamnade en hög flickor, ett gäng vinflaskor och en festlig glassbjudning med tanke på att det var min 14 års fest (internt). Kring 9 snåret kom en taxi och plockade upp oss och släppte av oss på Tjärhovsgatan där det var en fortsatt tjejfest med nya ansikten i Världens finaste lägenhet ( Ombyggda hotellrum). Det blev en äkta tjejfest med vin, cider och Jag har aldrig, för att sedan följas till Balzac där det väntades Modevisning, bartömning och Djurgårdare.
Det dröjde inte länge för ens jag och Kicki la benen på ryggen och traskade vidare till Station 8.

Kvällen var dock måttligt ung för mig ! Massa bilder togs men jag har förbrukat min månadskvot så de kommer upp i början av dec :/

Men här får ni en liten Modevisnings-video ist! :)





Kommentarer
Postat av: Tiny

Vadå månadskvot? Får man bara ta ett antal bilder eller? Och vem har kommit på den puckade idén? :P

Ja.. det var en trevlig helg! Önskar bara att jag kunnat stanna å slöa lite längre, typ hela dagen! :)

2008-11-17 @ 16:01:58
Postat av: Anonym

sv: Nää men jag har slut premium på PB så då kan man bara ladda upp ett visst antal per månad! :s Jaa, de hade varit something something!

Postat av: Tiny

Ahha.. då förstår jag :D

Jobbar du på lördag?

2008-11-17 @ 17:34:08
URL: http://storgatan.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: No I do not :) Warum?

2008-11-17 @ 20:44:39
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback