Ska vi byta... ?

Vaknar upp, och det känns som att någon dirty tandläkare brytit sig in hos mig under natten och gett mig en bedövningsspruta i käften, ungefär så känns det kring min visdomstand.
Jag började fundera lite om det är så det ska kännas. Tur att man har vänner, framför allt vänner som är utbildad tandhygienist, så jag greppade mobilen och skickade iväg ett meddelande till min kära Elin. Så nu är jag lugn igen, allt var som det skulle!

Nu- Klä på sig
Snart- Sminka sig
Och..- Promenixa Kevin
Sen- Lunchdejt med två schyssta brudar på Tatung

Kommentarer
Postat av: stjärnglans från bh

Fy klåån va sjukt!!! Alltså visdomstandsgrejen, för kär familjevän som jag är har även jag plågats denna vecka som feeean av tandjäkeln, säg inte att de är din högra nertill? ISF är detta med spek nalta läskigt ;)

2008-11-29 @ 20:56:52
Postat av: Anonym

sv: Ha ha ha, nej vet du vad, det är den vänstra nere. Emma kanske ska få högra övre och Jill vänstra övre... :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback