right now!

16:12

Första cidern är sprättad. Jag är nyäten, lägenheten är överöst av en härlig vitlöksdoft blandat med min ljuslukt grej med doft av värme och annanas. Det luktar som utomlands, mmm!
Tina är på ingående vilken minut som helst och på några timmar ska vi ta våra klackande skor och promenera uppåt, över backen, via skolan och anlända på Annastigen 27 O för att sammanstråla med en bunt brudar!
Balzac står på kvällens planering!

Dax att make:a ansiktet, platta håret, fixa frisyren och ta på lite mer lämpade kläder!

Mika
Petra
Mandi
Kicki
Lisa
Tina
Carro

= Kvällens partypack !


Ha en bra lördagskväll, och skål på er!
Och mamma/pappa, var lugna, jag sköta mig även om jag dricker ett glas!




kusin vs kusin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback