om jag ändå vore ett flygplan...

Ny vecka, nya möjligheter.
Medan syrran sitter på planet påväg mot Florida så passade jag på att stiga upp tidigt och bege mig mot Eddahallen för en lång simtur med Tessan. Bubbel, bastu och fika. Mkt mysig start på denna måndag! Fast nog hade jag hellre vetat att jag skulle döda lite tid på Newark i New York, titta på flygplan, vara i Närheten av flygplan, befinna sig i flygplan, lyssna på det underbara ljudet av flygplan, bara få befinna sig i flygvärlden ( DE är kärlek för mig) i eftermiddag och ta en god drink bland palmerna och strandstråken i Florida ikväll. SUck. Åh !
Tur det finns någon som förgyller ens vardag iaf. Det känns mkt bättre! :)

Nu är det bara 5 dagar tills det är helg igen. För jäklar vad tiden går fort i höst. Veckorna bara springer förbi. Tur att lilla mamma och lilla pappa kommer och hälsar på deras yngsta barn imorgon. Det är på tiden! :)


Idag känns det som en sån där dag då jag vill plocka fram alla böcker från skoltiden och uppfriska mitt minne. Ska starta upp Seterra och plugga lite geografi. En gång i tiden hade man 100% på de testen, men det var ju då de ! Gjorde ett test igår, och oj så fort man glömmer. Nu ska det bli ändring på det. Lite geografi, lite flygplatsfakta, lite koder.... Just like it used to! :)

Amadeus & International Air Traffic Assosiation, here I come!


Åh !


♥ 9 dagar..


Kommentarer
Postat av: Frugan A

Om jag ändå vore en haj..

2008-11-10 @ 13:59:16
Postat av: Anonym

sv: Då hade du ju varit livrädd för dig själv! :S

Postat av: Erica

Att flyga 8,5 timme till Newark var inget problem! Det serverades super god mat och sånt.

Dock så blev jag jätte jätte åksjuk sista timmen och stod hukad över en soptunna när vi kom in på Newark. Men bara inne på flygplatsen skulle man kunna spendera hur mkt tid som helst (kolla på vår resdagbok där det finns lite bilder)

Nu ska vi ut i värmen och äta frulle. Det luktar som i turkiet..Lovley!!

Puss little sys

2008-11-11 @ 13:23:58
URL: http://silentforce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback