New Yooork, Neeew Yooork !

Så har halva delen av syskonskaran gjort sig hemmastadd i New York, närmare bestämt Manhattan, innan hemfärd imorgon. Släktkär som hon är sökte hon upp vår kära släkt som är bosatta där för att få bo hos dem under deras New York-vistelse. Super trevliga. Tur det, så man vet vad man har att vänta den dagen man själv åker ner och hälsar på !:)
Familjen var inom filmindustrin och bodde i en superfin etagevåning. Se vart livet leder för vissa...

 
( Tagna från Erica´s resedagbok...)



Idag påbörjade jag lite julshopping. Har valt ut en alldeles superperfekt julklapp till Fredde. Riktigt riktigt klockren med en baktanke.

Och imorgon kommer min älsklings-Emma till stan, såå jag har längtat efter henne!
Då blir det lunchbuffé på Tatung för hela slanten! :)



Jag är Inte kry. Min halsont ger sig aldrig + att en vidsomstand bestämt sig för att tränga sig på!
Så halsont+uppsväld käft, det är sådär häärligt skön känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback