my day, everyday!

Här kommer ett bildinlägg.

 Vi gick (såklart) till Waynes för att käka lunch. För min del blev det SMÅ plättar. Hörde ni det, SMÅ plättar !

 Helt plötsligt blev det ett bombnedslag och vips, så ställdes frågan varför det såg ut som en fritidsgård på vårt bord.

 Sedan gick vi vidare, första stoppet blev Vero Moda. I väntan på att brudarna skulle prova massa kläder så hann jag sysselsätta mig med massor. bl.a smygfota i provhytterna. Här hittade jag en blond tjej som helt klart inte var beredd på en kamera i nyllet

 

 Och nu har brorsan hunnit vara här med.  Han fick middag och kaffe som tack för att han sat upp tavelllisten. Så nu är mina tavlor och flygplanet på plats :)

Och syster, don´t you worry, jag tar hand om era fiskar som om de vore mina barn. En näve mat 3 ggr / dag och rent vatten. Visst var det så det var sagt? Föresten, jag har gett dem ett nytt akvarium ( min godisskål)


Kommentarer
Postat av: Bettan

Åh! Fritidsgården! Den saknar jag som fan! Där la man upp tuggummipaketet och mobilen på bordet, köpte S-märken och spelade kort. Det var tider det!



Puss på dig min lilla pumpa! ;)

/Ditt troll

Postat av: Anonym

sv: Ja, minsann. Spela biljard och pingis. Det var Verkligen tider det. Tisdagar, torsdagar och fredagar! :) Puss på dig, min gurka ! :)

2008-11-13 @ 18:49:41
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: Frugan A

hahaha stackars fiskar! ahahahhaa moeeen :( ps.. såg inte bilden på den "blonda"

2008-11-13 @ 20:21:12
Postat av: Anonym

sv: HIIHHI =D Intee? den finns där.. jag gjorde den miniliten bara =)

2008-11-13 @ 20:29:52
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: Anna

Vet du ens vad ett riktigt akvarium är? Man har fan inte fiskar som är 10-15cm stora i en GODISSKÅL. Man har dom i ett akvarium på 150l MINST. tänk PÅ HUR DET SJÄLV SKULLE VARA OM DU HELA DITT LIV PÅ EN TOALETT SOM ÄR SÅ LITEN ATT DU KNAPPT KAN VÄNDA DIG OM DU HUR SKULLE DU MÅ DÅ? SÅ MÅR DIN SYSTERS FISKAR NU.

2010-12-27 @ 18:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback