Jag säljer.. mig själv!

Jag är ingen super Facebook:are, men det händer att jag glider in där då och då.
Fann en bild, det var sommar, det var alkohol, det var klänningar med urringning, det var jag!
Under denna bild pågick en aktion, utom min vetskap. Eller utom och utom, det var (visst) jag som startade det hela en gång i tiden. Men hur den hade artat hade jag ingen aning om. Men jag vet iaf. att det är ett par st som har tingat några kilo av min gräddhylla.

Carolina Wikström wrote
at 12:14am on August 6th, 2008
jag hade ingen aning om att mina brön va så huge :s
Delete
Emelie Sjöström wrote
at 2:12pm on August 10th, 2008
Hahaha. Det är kameran som lägger på Carolina, det är bara kameran.
Carolina Wikström wrote
at 2:14pm on August 10th, 2008
it better, annars vet jag någon som lätt skulle kunna donera bort 2 kg eller 7 från dom
Delete
Anna Berglund wrote
at 11:11pm on August 10th, 2008
åh vilken grej! Vi auktionerar ut 2-7kg carka-titties..någon som är intresserad?
Carolina Wikström wrote
at 7:43am on August 11th, 2008
Haha thing of the year!
Delete
Elias Andersson wrote
at 9:06pm on November 25th, 2008
Jag tar gärna 4 hg...
Maria Larsson wrote
at 11:15am on November 26th, 2008
haha, Elias vet du inte att jag har förköpsrätt på dem?!
Elias Andersson wrote
at 11:45am on November 26th, 2008
 haha... men du klarar du dig med 6.6 kg? skulle ju bara ha 4 hg ;)
Maria Larsson wrote
at 2:40pm on November 26th, 2008
Okej... de tar emot men ok. 4hg är dina, resten rör du inte för det är mitt! ;) om carolina nu säljer vill säga?
Elias Andersson wrote
at 5:54pm on November 26th, 2008
Deal!
Elias Andersson wrote
at 5:55pm on November 26th, 2008
Nån som vill ha några centimeter av mig förresten? Jag säljer upp mot 6-8 cm.. alltså.. av hela kroppslängden.. inte... nåt annat..
Tina Lindahl wrote
at 8:52pm on November 26th, 2008
Haha.. så du har så mycket att ta av, kul för dej! :P

Jag kan tänka mej ett par centimeter! Om du inte har fått några andra anbud så lägger jag gärna beslag på 8 cm!
Elias Andersson wrote
at 1:01pm
Än så länge är du ensam i budgivningen, men jag väntar på att petter Huittfeldt och Matte Nilsson ska börja tävla mot varandra..
Carolina Wikström wrote
at 6:56pm
Oj, här pågår en aktion om ens kära tvillingar. Men visst, förgrip er på dem, gör det bara! :D Snart har jag inga kvar. Har för övrigt tänkt sälja mitt vänstra på Blocket. Håll utkik!

Elisabeth Karlsson wrote
at 7:52pm
Det borde vid det här laget vara allmänt känt att Carolinas bröst rent rättsligt tillhör mig. Då de bland annat använts som kuddar vid okänt antal tillfällen, tillfaller de således mig som deras rättmätiga ägarinna. Är någon intresserad av dem kan ni lägga bud och ingå förhandling. Var god lägg inga skambud då dessa är äkta vara av mycket hög kvalitet. Därtill är också efterfrågan mycket stor och har visat en kraftig kurva uppåt under de senaste åren.

Med vänliga hälsningar
Elisabeth Karlsson
Boobielicious AB
Bröstmakargatan 11 P
93531 Norsjö
 
Det är bara att hålla i hatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback