Inte direkt så att man är påväg att bli utbränd iaf.

Huva huva!
Nu har jag varit i stort sett ledig i snart 3 veckor, utan någon som helst inkomst.
Vad jag vet så har jag ett arbetspass på lördag ( 7-20) och efter de först kring juletider.
Inte direkt som att man kan gå ut på stan och storshoppa vid löning hädan efter, speciellt inte när jag inte är berättigad bostadsbidrag längre, så jag får punga ut över 4000 för min ynka etta! Nåja, man överlever på ett eller annat sätt :)

Nästa lördag är det jobbarfest som jag och Martina är festkommitté för, inte superpeppad men vaad göra.
På söndagen så åker jag ner till Sthlm i en vecka. Ska bli skönt det! Veckan efter de börjar ju julveckan, dvs en hel del arbetande, en Fredde att kramas med igen, julklappsinhandling ( förmodligen lär det dröja så länge tills man tar sig för att handla dem) och massa mys med alla.

Nu är jag iaf singel igen. Inte singel-singel då utan ensammen hemma !
Väldigt tyst. Väldigt okramigt. Väldigt ensamt. MEN, den som väntar på något gott..

Nu ska Kevin få sig en tur i snön. Helt klart!


( Ursäkta för massa pusselipussbilder men man har väl rätt att vara nykär helt öppet...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-25 @ 21:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback