heldag på stan

Imorse hämtade Kicki upp mig så vi tillsammans kunde följas till arb. förmedlingen. Väl där fick vi vänta så lång tid att vi under tiden hade kunnat bestiga Mount Everest eller designa en hel klädkollektion för H&M. Det sög. Men tillslut blev vi båd ainkallad till en handledare, dock inte brodyrgayguy!

Idag blev det lite shopping. En SUPER snygg tröja, deo, läppglans, balsam, parfym, schal, tre par trosor och massa mat.

Nu är syrran framme i Florida iaf. Jag vet att jag tjatar men jag tycker fort att det är ofattbart. Jag är fruktansvärt avundsjuk men väldigt glad för deras skull. I fantasivärlden där låångt borta. Ni kan följa deras resedagbok
här !

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med mandariner och loka!


Mysig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback