fredag hela veckan

Såja, då ska vi se vad fröken W har åstadkommit under en dag som denna.

Ja, jag började som soffpotatis på förmiddagen till Jay Leno Show. Men det får man när man drar sig upp kl 8 en ledig fredag. Men sen anslöt Kicki och vi gick och köpte min taklampa (" Marstrand ", 799:- )som numera sitter ovanför rumsbordet. Mkt mkt nöjd!
Det hela avslutades på Lilla M tillsammans med Lisa. Länge sedan sist, och massor att prata om. (Tydligen)

Sen kom jag hem. Började direkt med middagen, då min mage fullkomligt skreeek efter föda.
Och JÄKLAR vad god mat jag lyckades göra. Kycklingfilé, råstekt potatis/morätter/lök/vitlök och en röra bestående av grekisk yougurt, fetaost, svartpeppar, salt och vitlök. (TIPS TIPS)

Under matlagningen skulle jag fixa upp lampan. Elektriker som jag är så gick stömmen i hela lägenheten när jag satt in kontakten.

Ikväll är det jag som är chaffisbruden, ända bort till Kroksjön. Man måste ju ställa upp på sin bror, så mkt som han ställt upp på en ! :) Och imorgon är det ferris på Erikslid ! Förhoppningsvis ska jag inte åstadkomma några strömfel där också.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback