en riktig kalasdag

Igår var det en heldag av kalas. Kalas kalas kalas. Först födelsedagsfika med massa människor hos brorsan. Smörgåstårta och gräddtårta. Sen blev det omedelbums hem, hämta kläder och smink, och åka till Sandra och Roger för middag. Kycklingspett, klyftpotatis och rostade pumpakärnor. Vinet och efterrätten stod grabbarna för. Jordgubbsglass och kladdaka. Det gjorde dom bra! ;D Sedan dök Ann-Sofie och Emma upp. Det var min surprice till dom andra. Det höll på att bli hus i helvette innan Roger hade fått veta vilka som skulle dyka upp som överaskande gäster ;D

Efter en vääääääääääldigt trevlig middag så åkte vi in till stan. Det blev två Appel sourz Cosmopolitan pineapple (To diie for)Carl-Victors, sedan skiljdes vi åt. Resterande folk gick på Statt medans jag följde ett nytt gäng (Amanda och Tessan) på Balzac. Avslutandes blev det en burgare från grillen på vägen hem i sällskap av Tessan. Mycket, Myycket bra lördag! 

Idag är jag ambitiös. Klockan är nu tjugo i tolv och jag har duschat, damsugit, käkar frukost, gjort krämbullar, varit kreativ utanför dörren med diverse granris och ljusslingor.

Efter ett besök på Balzac efter ett långt uppehåll har det konstaterats att Balzac är pettingdans-stället. Varje gång är dansgolvet fyllt av folk som smeker sig själv, alt. varandra och vid väggen står en rad mörkhyade grabbar med flätor och njuter av det de beskådar, alt. rör sig mot dansgolvet för att ta del av detta berörande. Sexy-time !


Apple Sourz /Pinepple Cosmopolitan

Kommentarer
Postat av: Fritte83

Åhhh, flickan har varit duktig idag ser jag:) Men sen vet ju jag att du är helt underbar också:) Pusspuss

2008-11-02 @ 20:33:04
Postat av: Anonym

sv: Ja, du vet ju hur duktig jag varit nu på eftermiddagen ;) Förmiddan tog ut sin rätt, ha ha! ;) Puss på Dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback