En liten story!

Chaffis ikväll till brorsan. PÅväg mot Ursviken passerar vi en polisbil som precis stoppat en annan bil vid vägkanten. Då började jag minnas en speciell kväll!

Det var en försommar kväll för 1,5 år sedan. Jag hade varit och bubbelbadat på en möhippa, druckit lite vin och bara haft det riktigt trevligt. Vi for in till stan men jag hade inte speciellt kul på krogen. Under tiden fick jag sms från en väldigt ytlig bekant som ville ha mig på en fest på Morö Backe. Well, sagt och gjort, hon fixade skjuts som skulle hämta upp mig och jag for. När jag tillslut hittade åt de som skulle plocka upp mig så var den en skum heltonad bil med två killar, var av ena var påtänd av gud vet vad. Där klev jag in, smått skeptisk. Efter halva färden utbrast chauffören "Fan, civilsnuten är efter mig igen..", kort därpå blev han stoppad med blåljusen. De tog ut oss passagerare en efter en. Jag fattade ingenting, jag var skitskraj och satt där bak i baksätet och kramade om min badpåse tills det var min tur att kliva ur bilen. Jag blev kontrollerad och utfrågad, de kollade mina pupiller och frågade om jag var påtänd.. Vid det här laget var jag väldigt nära att kissa i brallan. Iaf, hela dramat slutade med att jag vädjade de söta poliserna om att bli skjutsad in till stan igen.

Så slutade min möhippa! :)



inte riktigt såhär dramatiskt kanske ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback