En fråga !

Idag tog jag rekord i trötthet på jobbet. Jag var så trött att jag frivilligt tog Petras städ av lokalen, diskade undan allting och tömde alla sopkorgar, bara för att hålla igång ! Lunchen blev ganka spårad, vilket är ett ganska vanligt fall i kombination av mig och Kicki. Vi planera milleniumskiftet samt min 14-års fest, planerade att bada på Vitberget när de öppnar för säsången nästa vecka ( 31 maj).

Nu har jag iallafall avnjutit några timmar av mys i soffan under filtar och bland megastora kuddar, tillsammans med en gaanska nice grabb!
 
Vi har halkat in på ett funderar-spår var och varannan dag, så kvällens får bli...

Finns Ankeborg på Eniros vägbeskrivning?
Ännu en världsomfattande fråga..


Kommentarer
Postat av: Tiny

Ja, hur i helvette ska man kunna ta reda på det?! Hmm.. kolla på eniro vettja :P

Postat av: Anonym

sv: De va en förjävvla bra idé! :D

2008-11-13 @ 17:21:33
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback