back when I was young, I remember when we..

Idag åkte jag och brorsan hem till Norsjö i hans nya spontanköp, Chevrolé Caprice. En stor amerikansk biff med plats för åtta st. I bilen fanns enbart kassettspelare. Och i handskfacket fanns ett band vid namn " Megadance". Alla låtar gav såånna många minnen. En av låtarna som var på bandet har jag haft på hjärnan sedan man gick på discona på fritidsgården. Jag sökte den sjukt mycket för 6-7 år sedan men gav tillslut upp för jag kom aldrig på vad den hette. Vet ännu inte vad den heter men jag fick iaf höra den. Åh ! Det var tider det, minsann!

Det är en Dr Alban ft Ace Of Base-låt. Det låter som att det är textslinga i refrängen som går något i stil med "la la la rhythm of the tribe... lalala ", så om ni vet vilken det är, SKRIV.



Minnen minnen!


Uppdat:
Anonym är bäst i världen. Tack! Låten jag sökte var  Cool James ft Black Teacher- Rhythm of the tribe, YAAY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan det vara så enkelt att det är Cool James & Black Teacher: The Rhythm Of The Tribe?

2008-11-05 @ 18:32:24
Postat av: Anonym

sv: JAAAAA! :D :D :D Åh älskade anonym. Thänx ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback