weekend.

Ja, helgen blev ju inte alls som tänkt.

Fredagkvällen bestod av en middag i Fällbäcken sedan en vinkväll med kortspel med Tessan. Avslutandes nere i stan med en pizzaslize från bussgrillen. MM MM MMMMH.

Lördagen inleddes med en promenad med Tess & Kew i solskenet och värmen sen kom mamma o plocka upp mig och vi drog in till stan för lite glidning.
Sen hem och slå igång grillen för diverse avnjutning.

Sen kom Santa och vi drack söta drinkar och diverse. Sen drog vi till Sandra Josse och Jennifer på taket en sväng för att sedan gå vidare på inflyttningsfest på ÄB. VI intog balkongen ganska snabbt, vi 5 och satt där mesta hela kvällen och snackade dirtbag.

Vd hemgång kände jag att det fanns en del % i mig. Sen somnade jag och jag kan inte minnas att jag sovit så hårt någonsin.

Nu sitter jag med ett o´boy i hanen och inväntar den stora gulas besök.


God dagens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback