Viva la SPAIN.

Idag har jag varit exremt duktig (Med vissa undantag)
Har faktiskt planterat en blomma som står ute på "altan".
Förutom de så har jag BARA latat mig i soffan.

Har msnat aktivt med La Tanya och hon blir en temporär N.JV.G kommande vecka, grattis.

På lördag våldgästar hon mig även  och om det blir som tänkt ska vi grilla, festa och dansa med min fd. samb med company. Vi får la se ;-D

Jag pratades vid med Carro idag igen. Vårt mål är Madrid och hon har någon kontakt där som visste av arbete. WEYYY, spännande.



Tina, vad säger du riktigt?




image355

Kommentarer
Postat av: Tiny

Johoru, ferre ska det minsann bli! Jag minns inte senast jag var ut i skellefteå och det är inte på grund av för stort intag av alkohol utan föratt det ränt var fjörjävla länge sen!

2008-05-13 @ 17:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback