Skor från Zara, me love!

Jag är helt besatt av bloggar.
Jag försöker samla på mig så många bloggar som möjligt så jag alltid har något att läsa.
Nu har jag börjat gå över till Alex Schulman och Linda Rosing.
Inte är det mycket vett i den blonda bellan. Googla på Linda Rosings blogg och läs.

Var förbi Hanna på förmiddagen.
Denna gången tog jag kort på hennes sjukt snygga skor från Zara.






Och bredvid mig sitter min lilla älskling och håller koll på mig.
Han är så gooo så goo.
Vi lyssnar på American boy av Kanyee West & Estelle och fördriver lite gotid med bloggen.



Den 9 Juni börjar jag jobba. Skönt med ledighet såhär i början av sommaren! :)
I helgen blir det stugan hela helgen lång. Ska bli häärligt.

Kommentarer
Postat av: Erica

9:e Juni är ju tok snart!! :-O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback