Resebrudarna `Go Mental `

Ja då var ju denna efterlängtade vecka i full rullning bokstavligen.

Allting började på Tisdag då vi möttes på VG och drack vin och myste.
Igårkväll hade vi utvärdering med klassföreståndaren och efter de blev de hem och byta omsen dra till VG för att sprätta igen och grilla lite. Sen blev de diverse ölspel och senare på Traversen.
Kvällen var en mindre katastrof och ingen sov där den skulle. Måste hylla Stina för sin starka insats inatt att hålla resterande sällskap vid liv. Skrattsalvor utbröt som Aldrig förr.

"Mitt huvud, jag fick  just cykelvärk"

"Ohmy floor is on the floor and it´s okey"
-Stina ligger på golvet och yrar

Spännande att se vad som sker ikväll...


Ett litet urval av bilder från gårkvällen. Resten kan ni hitta på http://carkan.pixbox.se


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha härliga bilder och nu vet jag varför jag hade sådan huvudvärk dagen efter haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback