Pinsam situation :-)

De krävs bara en Carro för att saker ska bli pinsamt.

Som nu. Jag smsar med en tidigare flirt som precis kommit hem från en långresa i centralamerika.
Vi bestämde oss för att ses någon kväll men han visste inte när för att han har mkt att göra nu.

Sms från han (innan hade vi pratat om vad vi gjorde ikväll) :
"Kom hem till mig nu. Skönt med lite ensamtid:)"

Jag
" Hehe, okej. Ska bara duscha sen kommer jag ;-)"

Han
" Hmm, hehe, en annan kväll, jag har mkt att stå i med ikväll"

Jag
"Jaha? Hur ska du ha det helt plöstligt?"



Jag tolkade de första smset som en invit, vilket var mer ett påstående.

HAHA, åååååååååååå dum-jag!



Nytt favoprogram- Sverige pussas & kramas
Jag höjer mina ögonbryn och fnissar varje gång. Haha störtskönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback