Om tio år...

... är min framtid följande...

-Är mkt omtyckt värdinna för världens största flygbolag. Mina främsta kunder är snorrika kändisar.
-Min make är VD för detta bolag.
-Vi har två barn. En pojke, en flicka- Leon & Havanna.
-Vi kör en crysler voyager.
-Vi har ett jääättefint och stort tegelhus med övervåning och en bottenvåning med pool, bar, biljard och diverse.
-Vi bor nära havet.
-Vi har en liten villa i Miami dit vi åker då och då på semester.
-Vi hänger med eliten men även våra gamla vänner. Vårt motto är `trots framgång så ska vi hålla oss down to earth`.
-Vi har två hundar (en till  utöver Kew, han ska leva forever)


Med tanke på att detta känns väldigt realistiskt så får jag helt enkelt bara gratta mig själv till framtida framgång.
Tack ska jag ha!



Ikväll for jag och kusinerna till den berömda Bergsby-kiosken för att uppleva deras omtalade mjukglass.
Har ALDRIG i mitt liv skådat någon större glass. En våffla var.. ptja.. ca 3 dm BARA glassen.

Jag nöjde mig gott med en minibägare.
image319

mitt i smaskandet fick jag ett mms...

Två händer med vardera guldring.

VA?

Oj.. det var från syrran.. vilket innebar att....
Förlovade?
DOM HAR FÖRLOVAT SIG?

Patrik hade överraskat syrran med en frielse på knä.
GRATTIS till Patrik & Erika på förlovningsdagen!:)

Kommentarer
Postat av: JENNJAJ

VILKEN GLASS :)

grattisgrattis till dom :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback