Mormoner och besmiddat teknikunder i all ära....

... är det någon likhet mellan de två?



Som de flesta vet vid det här laget så har jag fått äran att bo granne med den amerikanska invarderingen av mormoner som traskar runt på Skellefteås gator morgon som kväll.

Dessa skapelser är nog helt sömnlösa. När jag jobbar förmiddag och kliver upp halv4 så är de vakna. ALLTID vakna. Helt otroligt.

De har spelat gitarr och sjungit hela kvällen och för att bedömma deras sångförmåga kunde jag (okej, vi var två..) inte undvika att tjuvlyssna.

Jag kom på den brillianta film-metoden med ett glas mot väggen.
Det funkade GALANT och jag måste faktisktsäga att jag ger grabbarna 3 stjärnor av 5. Bra jobbat you american biatches.
image323


SOm tidigare nämnt är ju min dator kanondrabbad av sjukdom. En millljarrrd popups kommer hela tiden ch snabbare än Magnus U.
Ikoner varningsblinkar och förmodligen har min dator begått självmord om jag inte låter teknik-doktorn ta en titt på den. Eller ser den frisk ut ?
image324


Nu ska jag ta min lilla gris i säng och försöka försluta mina kära blåoch vänta på John B.

ZzZzZ good nighty dear blogviewers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback