Medan jag hade sex med läraren så kom jag på att....

... smaskiga rubriker kan locka till sig nyfikna läsare? :-)


Hittade något kul i Fridas blogg! :)

Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt 5 gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på den första frågan. Gör likadant med resterande frågor.

Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?

Hade jag mer än gärna gjort! :)

Vilken raggningsreplik faller du för?
Men jag vill ha dina kompisar.....    
(HAHAHAH)

Vad var det första du sa imorse?
De e bra, själv då? lämna dörren olåst! :)

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Nää inte i morgonbitti. Måste ner på stan först!

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Kanske det! :)

Så vad säger du under förspel?
Hehe, har du abstinens? 
(HAHA)

Några år senare får ni barn. Vad är deras första ord?
Hmm..Vad är sanningens ögonblick?  
(filosofisk unge?)


Detta var ju kanonkul,hahaha! :-D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag stal den till min blogg! Hoppas du finner i ditt hjärta att förlåta mig :) Puss!

Postat av: Rebecka

haha. den var bäst :) höhöhö.

2008-05-07 @ 15:51:14
URL: http://reemaa.blogg.se
Postat av: Bettan

LOL!
Under sista innan jag dör fick jag:
"Japp! Jag klagar inte! Ha en fortsatt bra dag så hörs vi vidare!"

Under förspel fick jag:
"Vilken toppenbörjan!"

Under förspel fick min chef:
"Det är bara i ordning! Nu ska jag sova! Hörs!"

2008-05-07 @ 16:21:16
URL: http://bettank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback