Klassiker

För 5 år sedan
Bodde jag fortf i Norsjö. Gick skola med alla mina vänner och vi hade våran sjukaste-i-huvudet period då.
Var inte ens myndig då.

För tre år sedan
Skulle jag ta studenten snart. Wey, vi åkte utomlands om några dagar, jag och resten av brudarna. Vi peppade som fan.

Igår
Jobbade jag till 21.00.
Jag hann med både rampen, tornet och incheck. Mycket att stå i.

Idag
Jobbar jag till 20.45. Sista dagen på praktiken. Ska förmdligen checka in några hundra pax.
Vill inte sluta. Men tyvärr så...Sen ska jag bara slappa när jag kommer hem.

Imorgon
Jobbar jag 10-13 på Ticket. Sen åker jag på Willys för att handa lite grejer för att senare på kvällen ha grillgäster i form av en bror+frugan.


Om ett år
Är jag precis hemkommen från Madrid (förhoppningsvis) efter några månaders arbete med Carro.
Redo att söka jobb på svensk mark vilket då kommer att bli som trafikassistent någonstans i Sverige, flygvärdinna eller kanske börja fundera om an ska sadla om till flygledare..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback