Erbjuden 5000:- för ett ligg.

Pjuh, så var denna hektiska dag over.
Nu är jag TRÖTTIS så ja orkar knappt hålla ögonen öppna.

Gjorde en lustig grej idag.
Skulle ropa ut över flyget att flygbuss avgick mot centrum. Plingade så alla blev tysta och uppmärksammade det jag var påväg att säga. Jag blåste i micken och slog mot den för jag trodde inte den fungerade. Plingade en gång till och upprepade samma  procedur men trodde än en gång inte att micken fungerade så jag utbrast " ahh, den funkar ju inte... skitsamma då.."

HAHA, jag viker mig av skam när jag tänker tillbaka på det.



En kille vid namn Jeppe här från stan skrev åt mig på msn nyss.

"jeppe säger: hej! tänkte kolla om du kan tänka dig ha sex me mig en kväll om du får 5000 :-"

Men.. what ? Så fruktansvärt förnedrande att tro att man horar för lite cash.

Nä,fyfaan!
Jeppe kan stoppa upp dicken någonstans och dra åt helvette. Jävla Äckel!



ZzZzZzZz....

Kommentarer
Postat av: Anonym

5000kr är ju endå 5000kr om man endå är sugen haha nä skämt å sido bläää att han ens kan med å fråga :s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback