Dataexperten fixar

..Braa bra jag är. Så nu kan jag surfa i Norsjö! OCH att jag har fixat min iPod. Jag borde byta riktning.

Idag hade jag förlitat mig på att solens karisma skulle infinna sig under större delen av dagen men det ser inte så ljust ut. Den försvann bara helt plötslgit.

Det är riktigt skönt att vara hemma hos mamma och pappa och snåla lite.
Men imorgonkväll skulle det vara ysigt med en pysare i solen med Emma.... ( VISST ??????)
Vi får se vad hon svarar! ;D

Till min lycka upptäckte jag att jag har ett stort häggträd utanför min lägenhet. Så det luktar ljuuuuvligt när solen skiner av dess blommor. Min favvo. M M Mmmh..

Jag har på känn att jag kommer att vinna något eller hitta något värdefullt. HOppas denk änslan stämmer!

Nu ska jag på Berglunds sen lunch på Petra´s. Norsjö e bra mysigt på sommarhalvåret! :)


Adios.


Ps, om jag försöker att inleda ett samtal på spanska med er så är det helt enkelt för att jag försöker läsa lite spanska fraser i förebyggande syfte.;D

Hola. Cómo estás?
Me iiamo Carolina tengo 21 años.
Cómo te Ilamas?
Vivo en Skellefteå, soy de Norsjö.

QUIÉN ES USTED??????

Kommentarer
Postat av: Angelica

Muy bien gracias, cómo estás tú? Me nombres es Angelica. Jag kanske borde ta fram mina gammla spanska böcker känner jag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback